Domů Úřad Povinné Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 03.09.2025

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.09.2025

23. 09. 2025

Rozhodnutí a příkazy, které se týkaly přestupků proti občanskému soužití

VAŠE ZNAČKA:
ZE DNE: 03.09.2025
ČÍSLO JEDNACÍ: KUKHK-MSZ-IZ-2025-168-3
DATUM: 17.9.2025
VYŘIZUJE: Bc. Jana Macháčková
ODBOR:  majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ:  stížností a dozoru obcí
TELEFON: 736 521 842
E-MAIL: jmachackova@khk.cz
POČET PŘÍLOH:  10
SPISOVÝ ZNAK: 84.1

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 03.09.2025

Vážený pane,

dne 03.09.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

1. pěti různých rozhodnutí, kterými Váš správní orgán v řízeních o mimořádném opravném prostředku shledal jako nezákonné příkazy (§ 90 zákona č. 250/2016 Sb.) vydané o některém z přestupků proti občanskému soužití (§ 7 zákona č. 251/2016 Sb.) (dále jen „Rozhodnutí“);
2. příkazů, ke kterým se Rozhodnutí vztahují.“  

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-MSZ-IZ-2025-168, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací bylo požádáno věcně příslušné oddělení vnitřní správy odboru majetkosprávního a krajského živnostenského úřadu krajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/ organizacni-struktura/odbory).

Oddělení vnitřní správy krajského úřadu poskytlo Vámi požadované informace.

K příkazům sdělujeme, že originály těchto dokumentů mají příslušné městské úřady. Krajský úřad má k dispozici příkazy pouze v kopiích, které si pořídil pro svoje interní potřeby. 

Povinný subjekt v souladu s ustanovením § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt dle výše zmíněného ustanovení ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných informacích anonymizoval následující osobní údaje:
- tituly, jména, příjmení, adresy bydlišť účastníků řízení a dotčených osob.

Požadované informace zasíláme do Vaší datové schránky.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Přílohy
5 rozhodnutí 
5 příkazů 

Autor

Jana Macháčková