Informace na úseku územního plánování – doplnění
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: -
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-6/MSZ/2025
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz
DATUM: 31.01.2025
Počet listů: 2
Počet příloh: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 10.01.2025
Vážený pane,
Dne 10.01.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), kterou jste se domáhal poskytnutí informací týkajících se dokumentace na úseku územního plánování Magistrátu města Hradec Králové.
K této žádosti o informace Vám byly ze strany povinného subjektu poskytnuty informace v rámci písemnosti ze dne 23.01.2025, sp. zn. KUKHK-IZ-6/MSZ/2025.
Dne 27.01.2025 jste zaslal do e-mailové schránky vyřizující úřední osoby následující sdělení:
„děkuji Vám i kolegyni za poskytnutí informace. Můžete prosím u kolegyně ověřit, zda skutečně oskenovala úplnou dokumentaci, kterou má krajský úřad k dispozici? Nechybí v zaslané informaci další část odůvodnění mezi listem 8 a 9 naskenovaného souboru, mělo by se jednat o cca 16 stran.“
Povinný subjekt prověřil Vaše tvrzení a dospěl k závěru, že v poskytovaném dokumentu (Změna č. 149 Územního plánu města Hradec Králové) skutečně chyběly některé strany. K chybě došlo při skenování dokumentu. Celý požadovaný dokument Vám tedy posíláme jako přílohu k tomuto sdělení.
K poskytovanému dokumentu krajský úřad uvádí, že podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ, pokud povinný subjekt poskytuje informaci formou kopie dokumentu, z něhož vyloučil pouze osobní údaje nebo informace, které jsou bankovním nebo obchodním tajemstvím a které získal při postupech podle správního, daňového nebo kontrolního řádu, nemusí vydat rozhodnutí o odmítnutí žádosti. Sdělí-li žadatel v podané žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení požadované informace způsobem stanoveným tímto zákonem pro podání písemné žádosti o informace povinnému subjektu, že trvá na vydání rozhodnutí o odmítnutí žádosti v rozsahu vymezených osobních údajů nebo bankovního anebo obchodního tajemství, povinný subjekt jej vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení sdělení žadatele.
Povinný subjekt v poskytovaném dokumentu vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Povinný subjekt v poskytovaných rozhodnutích anonymizoval následující osobní údaje:
- jméno, příjmení, adresu bydliště fyzických osob – žadatelů o pořízení změny.
Toto sdělení zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí