Domů Úřad Povinné Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 10.01.2025

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 10.01.2025

11. 02. 2025

Informace na úseku územního plánování – doplnění

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: -                                                                       
ZE DNE: - 
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-6/MSZ/2025                           

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř 
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí 
MOBIL: 702 231 396 
E-MAIL: thrncir@khk.cz                                                                                    

DATUM: 31.01.2025

Počet listů: 2
Počet příloh: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 10.01.2025

Vážený pane,

Dne 10.01.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), kterou jste se domáhal poskytnutí informací týkajících se dokumentace na úseku územního plánování Magistrátu města Hradec Králové.

K této žádosti o informace Vám byly ze strany povinného subjektu poskytnuty informace v rámci písemnosti ze dne 23.01.2025, sp. zn. KUKHK-IZ-6/MSZ/2025.

Dne 27.01.2025 jste zaslal do e-mailové schránky vyřizující úřední osoby následující sdělení:

„děkuji Vám i kolegyni za poskytnutí informace. Můžete prosím u kolegyně ověřit, zda skutečně oskenovala úplnou dokumentaci, kterou má krajský úřad k dispozici? Nechybí v zaslané informaci další část odůvodnění mezi listem 8 a 9 naskenovaného souboru, mělo by se jednat o cca 16 stran.“

Povinný subjekt prověřil Vaše tvrzení a dospěl k závěru, že v poskytovaném dokumentu (Změna č. 149 Územního plánu města Hradec Králové) skutečně chyběly některé strany. K chybě došlo při skenování dokumentu. Celý požadovaný dokument Vám tedy posíláme jako přílohu k tomuto sdělení.

K poskytovanému dokumentu krajský úřad uvádí, že podle ustanovení § 15 odst. 3 InfZ, pokud povinný subjekt poskytuje informaci formou kopie dokumentu, z něhož vyloučil pouze osobní údaje nebo informace, které jsou bankovním nebo obchodním tajemstvím a které získal při postupech podle správního, daňového nebo kontrolního řádu, nemusí vydat rozhodnutí o odmítnutí žádosti. Sdělí-li žadatel v podané žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení požadované informace způsobem stanoveným tímto zákonem pro podání písemné žádosti o informace povinnému subjektu, že trvá na vydání rozhodnutí o odmítnutí žádosti v rozsahu vymezených osobních údajů nebo bankovního anebo obchodního tajemství, povinný subjekt jej vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti anebo do 15 dnů ode dne doručení sdělení žadatele.

Povinný subjekt v poskytovaném dokumentu vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt v souladu s výše zmíněným ustanovením ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných rozhodnutích anonymizoval následující osobní údaje:

  • jméno, příjmení, adresu bydliště fyzických osob – žadatelů o pořízení změny.

Toto sdělení zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Autor

Tomáš Hrnčíř