Domů Úřad Povinné Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 02.06.2025

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 02.06.2025

25. 06. 2025

informace o sdělení krajského úřadu pro Úřad pro ochranu osobních údajů

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: doručený dne 02.06.2025 
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-106/MSZ/2025

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@khk.cz

DATUM: 16.06.2025

Počet listů: 2
Počet příloh: 4 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5 

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 02.06.2025

Vážená paní,

dne 02.06.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace včetně chyb):

„…kopie sdělení krajského úřadu adresovaného Úřadu pro ochranu osobních údajů ve věci jeho č.j. UOOU-01694/25. Rovněž žádám o zaslání kopií všech podkladů zpracovaných v rámci krajského úřadu pro vydání tohoto sdělení (např. vyjádření odboru stavebního řádu a územního plánování, vyjádření pověřence apod.)“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-106/MSZ/2025, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byly požádány příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor majetkosprávní a krajský živnostenský úřad (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/organizacni-struktura/odbory).

Povinný subjekt k Vaší žádosti poskytuje písemnost ze dne 23.04.2025 s názvem Poskytnutí informací o zpracování osobních údajů. Dále Vám poskytujeme podkladové materiály, a to Interní sdělení ze dne 11.04.2025 s názvem Výzva k součinnosti – žádost Úřadu pro ochranu osobních údajů o poskytnutí informací o zpracování osobních údajů s přílohou, písemností Úřadu pro ochranu osobních údajů ze dne 10.04.2025 s názvem Žádost o poskytnutí informací o zpracování osobních údajů a písemnost ze dne 16.04.2025 s názvem Stanovisko – předání informace.

Povinný subjekt v souladu s ustanovením § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt dle výše zmíněného ustanovení ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.

Povinný subjekt v poskytovaných informacích, písemnosti ze dne 23.04.2025 s názvem Poskytnutí informací o zpracování osobních údajů, anonymizoval následující osobní údaje:

-jména, příjmení, datumy narození a adresy bydlišť účastníků řízení a jejich zástupců.

Požadované informace zasíláme dle Vaší žádosti na e-mailovou adresu.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Autor

Vladimír Kučera