informace o dokladech z elektronického systému spisové služby o oběhu konkrétních dokumentů
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: doručený dne 18.02.2025
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-38/MSZ/2025
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@khk.cz
DATUM: 03.03.2025
Počet listů: 2
Počet příloh: 2 / listů: elektronicky
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 18.02.2025
Vážený pane,
dne 18.02.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„Žádám o zaslání dokladů z elektronického systému spisové služby o oběhu JID 114463/2024/KHK a JID 116683/2024/KHK ve smyslu ust. § 13 odst. 2 vyhlášky č. 259/2012 Sb. za období ode dne jejich vzniku do dne poskytnutí požadovaných informací, ze kterých lze čitelně vysledovat veškeré provedené úkony s těmito dokumenty, identifikovat fyzické osoby nebo technické prostředky, které úkon provedly, a určit datum, kdy byly které úkony provedeny.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-38/MSZ/2025, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor kancelář ředitele (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/organizacni-struktura/odbory).
K Vaší žádosti odbor kancelář ředitele krajského úřadu dohledal z elektronického systému spisové služby (dále jen eSSL) Ezop sestavy k požadovaným dokumentům JID 114463/2024/KHK a JID 116683/2024/KHK, které Vám posíláme v příloze.
K požadovaným dokumentům uvádíme, že se v obou případech jednalo o interní dokumenty krajského úřadu, byly vytvořeny příslušnou osobou, tudíž k žádnému jejich oběhu ve smyslu Vámi zmiňovaného ustanovení nedošlo, nebyly přijaty podatelnou a ta je nijak nerozdělovala. Ve výpisu sestavy z eSSL Ezop je tedy uveden příslušný JID (jednoznačný identifikátor) dokumentu, název dokumentu, číslo jednací, datum evidence a odbor, jméno a příjmení a titul příslušné osoby.
Požadované informace zasíláme dle Vaší žádosti na e-mailovou adresu.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí