Informace o konkrétním podnětu na úseku dopravy
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-36/MSZ/2025
VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396sp;
E-MAIL: thrncir@khk.cz
DATUM: 28.02.2025
Počet listů: 2
Počet příloh: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.02.2025
Vážený pane,
Dne 15.02.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), kterou se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„prosím Vás ve smyslu informačního zákona o tyto informace, resp. odpověď "ano" či "ne":
- Jaký JID byl přidělen podání …………… ze dne 09.12.2024 označeném jako "podnět k zahájení řízení ve smyslu ust. § 156 správního řádu" a adresovaném odboru dopravy (dále jen "podání")?
- Byla určena k vyřízení podání fyzická osoba?
- Jaké je jméno fyzické osoby určené k vyřízení podání?
- Jaký je spis. zn. spisu, do kterého bylo podání zařazeno?
- Který den bylo podání zařazeno do spisu?
- Který den bylo podání vyřízeno?
- Bylo podání vyřízeno v souladu s ust. § 42 správního řádu?
- Žádám o zaslání dokladu z elektronického systému spisové služby o oběhu podání ve smyslu ust. § 13 odst. 2 vyhlášky č. 259/2012 Sb. za období od 09.12.2024 do dne poskytnutí požadovaných informací, ze kterého lze čitelně vysledovat veškeré provedené úkony s tímto podáním, identifikovat fyzické osoby nebo technické prostředky, které úkon provedly, a určit datum, kdy byly které úkony provedeny.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-36/MSZ/2025, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán odbor dopravy a silničního hospodářství (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/organizacni-struktura/odbory), který k jednotlivým bodům Vaší žádosti poskytl následující informace.
K bodu 1.
JID: 121973/2024/KHK
K bodu 2. a 3.
Ano, pan Mgr. Bc. David Mazánek
K bodu 4.
Sp. zn.: KUKHK-3542/DS/2025
K bodu 5. (vizte též K bodu 8.)
Podání bylo správnímu orgánu doručeno dne 09.12.2024, referentovi přiděleno dne 10.12.2024
K bodu 6.
Vzhledem k tomu, že žadatel v identické věci uplatnil rovněž stížnost, byla celá věc vyřízena vyřízením stížnosti, kterou provedl ředitel Krajského úřadu Královéhradeckého kraje dne 21.01.2025 pod č.j. KUKHK-ST-113/MSZ/2024, o čemž jste byl doručením této písemnosti informován.
K bodu 7.
Ano, bylo, vizte předchozí bod (a zejména bylo vyřízeno v souladem s § 6 odst. 2) správního řádu).
K bodu 8.
Výpis ze spisové služby, zachycující oběh předmětného podání zasíláme v příloze k tomuto sdělení.
Toto sdělení zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí
Příloha:
- příloha obsahovala osobní údaje žadatele, a proto není zveřejňována