Domů Úřad Povinné Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 15.02.2025

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.02.2025

12. 03. 2025

Informace o konkrétním podnětu na úseku dopravy

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: 
ZE DNE:
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-36/MSZ/2025

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396sp;
E-MAIL: thrncir@khk.cz

DATUM: 28.02.2025

Počet listů: 2
Počet příloh: 1
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 15.02.2025


Vážený pane,

Dne 15.02.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), kterou se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„prosím Vás ve smyslu informačního zákona o tyto informace, resp. odpověď "ano" či "ne":

  1. Jaký JID byl přidělen podání …………… ze dne 09.12.2024 označeném jako "podnět k zahájení řízení ve smyslu ust. § 156 správního řádu" a adresovaném odboru dopravy (dále jen "podání")?
  2. Byla určena k vyřízení podání fyzická osoba?
  3. Jaké je jméno fyzické osoby určené k vyřízení podání?
  4. Jaký je spis. zn. spisu, do kterého bylo podání zařazeno?
  5. Který den bylo podání zařazeno do spisu?
  6. Který den bylo podání vyřízeno?
  7. Bylo podání vyřízeno v souladu s ust. § 42 správního řádu?
  8. Žádám o zaslání dokladu z elektronického systému spisové služby o oběhu podání ve smyslu ust. § 13 odst. 2 vyhlášky č. 259/2012 Sb. za období od 09.12.2024 do dne poskytnutí požadovaných informací, ze kterého lze čitelně vysledovat veškeré provedené úkony s tímto podáním, identifikovat fyzické osoby nebo technické prostředky, které úkon provedly, a určit datum, kdy byly které úkony provedeny.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-36/MSZ/2025, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán odbor dopravy a silničního hospodářství (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/organizacni-struktura/odbory), který k jednotlivým bodům Vaší žádosti poskytl následující informace.

K bodu 1.

JID: 121973/2024/KHK

K bodu 2. a 3.

Ano, pan Mgr. Bc. David Mazánek

K bodu 4.

Sp. zn.: KUKHK-3542/DS/2025

K bodu 5. (vizte též K bodu 8.)

Podání bylo správnímu orgánu doručeno dne 09.12.2024, referentovi přiděleno dne 10.12.2024

K bodu 6.

Vzhledem k tomu, že žadatel v identické věci uplatnil rovněž stížnost, byla celá věc vyřízena vyřízením stížnosti, kterou provedl ředitel Krajského úřadu Královéhradeckého kraje dne 21.01.2025 pod č.j. KUKHK-ST-113/MSZ/2024, o čemž jste byl doručením této písemnosti informován.

K bodu 7.

Ano, bylo, vizte předchozí bod (a zejména bylo vyřízeno v souladem s § 6 odst. 2) správního řádu).

K bodu 8.

Výpis ze spisové služby, zachycující oběh předmětného podání zasíláme v příloze k tomuto sdělení.

Toto sdělení zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Příloha:

  • příloha obsahovala osobní údaje žadatele, a proto není zveřejňována

Autor

Tomáš Hrnčíř