Domů Úřad Povinné Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 31.03.2025

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 31.03.2025

17. 04. 2025

Informace z konkrétního řízení odboru UP

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: -
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-78/MSZ/2025

VYŘIZUJE: Ing. Mgr. Tomáš Hrnčíř
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 702 231 396
E-MAIL: thrncir@khk.cz

DATUM: 15.04.2025

Počet listů: 2
Počet příloh: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 31.03.2025
Vážená paní,

Dne 31.03.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), kterou se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„1. Datum a čas vygenerování JID 123305/2024/KHK z roku 2024 ve spisové službě krajského úřadu.

2. Je sdělení vedoucí Ing. Klofandové, že Ing. Jana Svobodová byla stanovena oprávněnou úřední osobou po Mgr. Kateřině Antol pro odvolací řízení vedeném pod č.j. KUKHK-27762/UP/2024 dne 03.03.2025, pravdivé?

3. Je v úředním záznamu JID 127305/2024/KHK zařazeném v odvolací spisu č.j. KUKHK-27764/UP/2024 uvedena věta "Panu …………. bylo k jeho požadavku nejprve ústně sděleno, že předmětný spisový materiál se v daný okamžik v budově krajského úřadu nenachází, stejně jako oprávněná úřední osoba, neboť ta měla po jeho ohlášené dopolední návštěvě a provedeném nahlížení do spisu na odpolední hodiny plánovanou návštěvu lékaře a předmětný správní spis so odvezla s sebou k vypracování rozhodnutí k souvisejícímu odvolání pana …………."? Prosím o odpověď "ano" či "ne".

4. Přehled počtu dní od termínu předání podaného odvolání do rozhodnutí prvostupňového správního orgánu se spisem a stanoviskem od tohoto správního orgánu krajskému úřadu do termínu vydání rozhodnutí krajského úřadu v daném odvolacím řízení, ve kterých byla oprávněnou úřední po celou dobu odvolacího řízení Ing. Jana Svobodová, a to u posledních deseti rozhodnutí včetně uvedení JID těchto rozhodnutí. Požadovanou informaci prosím zpřístupnit v podobě "termín předání odvolání od prvostupňového orgánu - termín vydání rozhodnutí krajského úřadu v odvolacím řízení - celkový počet dní od termínu předání odvolání do termínu vydání rozhodnutí - JID příslušného rozhodnutí krajského úřadu".“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-78/MSZ/2025, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byl požádán odbor kancelář ředitele a odbor územního plánování a stavebního řádu krajského úřadu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/organizacni-struktura/odbory). Na základě informací shromážděných od příslušných odborů Vám k Vaší žádosti o informace poskytujeme následující informace.

K bodu 1. žádosti o informace

K vygenerování JID 123305/2024/KHK v eSSL EZOP došlo dne 11.12.2024 v čase 12:20:32.

K bodu 2. žádosti o informace

Ano.

K bodu 3. žádosti o informace

Ano.

K bodu 4. žádosti o informace

K tomuto bodu Vám poskytujeme následující tabulku, přičemž uvádíme, že celkový počet dní od termínu předání odvolání do termínu vydání rozhodnutí je z této tabulky rovněž zjistitelný.

Došlo na KÚ

Vypraveno

Doba přerušeníJID rozhodnutí

05.06.2024

06.09.2024

 89286/2024/KHK

27.02.2024

10.09.2024

27.3.-4.6.2472140/2024/KHK

04.09.2024

14.10.2024

 101818/2024/KHK

23.02.2024

20.11.2024

1.3.-14.6., 9.8.-7.10.24115021/2024/KHK

01.10.2024

15.01.2025

 5842/2025/KHK

04.06.2014

05.02.2025

5.8.14 - 27.1.2514426/2025/KHK

04.10.2023

05.02.2025

25.10.-4.12.23, 21.12.-31.3., 9.4.-23.5., 9.8.-11.12.2412474/2025/KHK

25.06.2024

19.02.2025

10.7.-19.9.2418997/2025/KHK

25.06.2024

19.02.2025

10.7.-19.9.2418151/2025/KHK

06.12.2024

26.02.2025

 22257/2025/KHK

Toto sdělení zasíláme na Vámi uvedenou e-mailovou adresu.

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Autor

Tomáš Hrnčíř