informace ohledně konkrétního sdělení odboru územního plánování a stavebního řádu
Krajský úřad Královéhradeckého kraje
VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: 18.03.2025
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-68/MSZ/2025
VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085
E-MAIL: vkucera@khk.cz
DATUM: 02.04.2025
Počet listů: 2
Počet příloh: 1 / listů: elektronická
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5
Odpověď na žádost o informace doručenou dne 20.03.2025
Vážená paní,
dne 20.03.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím datové schránky Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):
„…sdělení povinného subjektu ze dne 13.1.2022, zn. KUKHK-29584/ÚP/2021.“
Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-68/MSZ/2025, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.
O předání požadovaných informací byl požádán věcně příslušný odbor krajského úřadu, a to odbor územního plánování a stavebního řádu (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/organizacni-struktura/odbory).
Odbor územního plánování a stavebního řádu krajského úřadu dohledal Vámi požadované sdělení ze dne 13.01.2022, sp. zn. KUKHK-29584/UP/2021.
Povinný subjekt v souladu s ustanovením § 15 odst. 3 InfZ v informacích poskytovaných formou kopií požadovaných dokumentů vyloučil osobní údaje. Povinný subjekt dle výše zmíněného ustanovení ohledně anonymizace nevydával rozhodnutí o odmítnutí žádosti.
Povinný subjekt v poskytovaných informacích anonymizoval následující osobní údaje:
-tituly, jména, příjmení, adresy bydlišť.
Požadované informace zasíláme do Vaší datové schránky.
S pozdravem
Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí