Domů Úřad Povinné Informace Poskytování Informací Odpověď Na Žádost o Informace Doručenou Dne 09.03.2025

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.03.2025

8. 04. 2025

informace ohledně evidence dokumentů dle zákona o archivnictví a spisové službě

Krajský úřad Královéhradeckého kraje

VÁŠ DOPIS ZN.: -
ZE DNE: doručený dne 09.03.2025
NAŠE ZNAČKA (sp. zn.): KUKHK-IZ-58/MSZ/2025

VYŘIZUJE: Mgr. Vladimír Kučera
ODBOR: majetkosprávní a krajský živnostenský úřad
ODDĚLENÍ: stížností a dozoru obcí
MOBIL: 722 979 085                                                                           

E-MAIL: vkucera@khk.cz
DATUM: 21.03.2025
Počet listů: 1
Počet příloh: 0 / listů: 0
Počet svazků: 0
Sp. znak, sk. režim: 84.1, S/5

Odpověď na žádost o informace doručenou dne 09.03.2025

Vážený pane,

dne 06.03.2025 obdržel Krajský úřad Královéhradeckého kraje se sídlem v Hradci Králové (dále také krajský úřad nebo povinný subjekt) prostřednictvím e-podatelny Vaši žádost dle zákona číslo 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen InfZ), jíž se domáháte poskytnutí následujících informací (citace):

„…sdělení, kolik dokumentů v rámci odboru ÚPSŘ v roce 2024 nebylo opatřeno JID ve smyslu zákona o archivnictví a spisové službě v den vzniku.“

Povinný subjekt zaevidoval Vaši žádost pod sp. zn. KUKHK-IZ-58/MSZ/2025, posoudil ji a konstatoval, že se jedná o žádost o informace ve smyslu InfZ, která obsahuje potřebné náležitosti dle ustanovení § 14 InfZ.

O předání požadovaných informací byly požádány příslušné odbory krajského úřadu, a to odbor územního plánování a stavebního řádu a odbor kancelář ředitele (vizte organizační strukturu krajského úřadu https://www.khk.cz/urad/organizacni-struktura/odbory).

K Vašemu dotazu uvádíme odpověď, která je 0.

Požadované informace zasíláme dle Vaší žádosti na e-mailovou adresu.

S pozdravem

Mgr. Alena Koukalová
vedoucí oddělení stížností a dozoru obcí

Autor

webmstrkhk